image 0

Vizuální standardy elektronických médií skupiny Česká spořitelna

Česká spořitelna v roce 2002 provedla radikální tah a začala sjednocovat svůj komunikační styl na poli nových médií. Celý projekt provázely rozsáhlé a často velmi komplikované procesy, jak rozšířit Corporate identity do nových médií. Vznikla celá řada on-line manuálů, které vymezovaly pravidla užití grafiky, s tisíci řádky kódu. DDmen, jako jedna z prvních firem na trhu, přinesl organizovanou strukturu do vizuálního stylu značek v elektronických médií bankovních domů.

Vizuální komunikace

Sjednocená vizuální komunikace

Nadčasový design České spořitelny mnohokrát prokázal svoji životnost, a získal za více než 6 let svého trvání, řadu ocenění a příznivců. Je to vzácný a v oblasti, kde se věci mění den ze dne, skutečně ojedinělý stav.

Webdesign

Webdesign 1Webdesign 2Webdesign 3Webdesign 4Webdesign 5Webdesign 6Webdesign 7Webdesign 8Webdesign 9Webdesign 10Webdesign 11
Interaktivní design

Definujeme interaktivní design

DDmen definuje základní kameny Corporate identity elektronických médií České spořitelny. Podrobné, rozsáhlé a precizně sestavené manuály předpisují dodavatelům informačních technologií, jak správně aplikovat všechny prvky vizuálního stylu na další komunikační nástroje.